דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

הסדרי נגישות

אנו ב-yes רואים חשיבות רבה במתן שירות נגיש ומותאם לכלל לקוחותינו, לפיכך פעלנו ועדיין פועלים כל העת לקידום הנגישות בכלל ערוצי ההתקשרות עם yes.

על מנת להצליח להגשים מטרה זו, אנו ב-yes פועלים למען קידום הסדרי נגישות שיאפשרו לכל אוכלוסיות האנשים להגיע ליעדם ולאפשר את השתתפותם והשתלבותם בחברה באופן שוויוני, מכובד ובמקסימום עצמאות. וכל זאת על מנת ליהנות משירות נגיש ונוח עם חברת הטלוויזיה הרב ערוצית הטובה בישראל.

התאמות אלו נעשו תוך שמירה על דיני הנגישות ואף מעבר לכך, תוך שיתוף פעולה הדוק עם יועצי הנגישות וגורמים מקצועיים אשר ליוו אותנו בתהליכי ההנגשה בארגון. חשוב לנו לידע אתכם מהם ערוצי התקשורת הנגישים כיום ב-yes, בהם בוצעו התאמות נגישות, והמאפשרים קבלת שירות עצמאי, מכבד וראוי עבור אנשים עם מוגבלות.

סימון מנוי עם מוגבלות במערכות yes

לקוח יקר, כידוע חברת yes מכשירה את עובדיה במערכי השירות והמכירה להעניק שירות נגיש. כדי למנוע מהלקוח להציג בכל פעם מחדש את סוג מוגבלותו בכל שיחה או פניה עם נציגנו, באפשרותו לבקש מנציג השירות לסמן את המנוי במערכת כמנוי השייך לאדם עם מוגבלות. את הסימון כאמור, ניתן להסיר בכל עת שתחפוץ. ניתן לסמן את המנוי החל מתהליך המכירה ועד לאורך כל התקשרותו עם החברה במסגרת מתן שירותים קיימים. אין צורך להציג או לשלוח אישור או תעודה על קיומה של המוגבלות במקרה של מתן שירות.

לקבלת מידע נוסף יש ללחוץ על אחת מהאפשרויות

דרכי יצירת קשר

           

רכזת נגישות של yes - תמי מדזר

בכל פנייה בעניין נגישות שירותי החברה ניתן לפנות לגב' תמי מדזר, רכזת הנגישות באמצעים הבאים:

 דואר אלקטרוני: negishut@yes.co.il
 פקס: 09-7614786

   

קב​לת קהל

שעות פעילות:
ימים א'-ה': 9:00-17:00
יום ו': סגור

באר שבע - רחוב יהודה הנחום​ 7​

כפר סבא - רחוב היוזמה 6, אזור התעשייה

נשר - רחוב התעשיה 8​

בכל סניפי קבלת קהל yes, קיימות חניות נכים בצמוד לסניף, כניסה נגישה לסניף, עמדת שירות נגישה, לולאות השראה, שירותי נכים ומעליות (בסניף באר שבע ניתן להיכנס לחניה בקומה הראשונה בצמוד לכניסת הסניף וללא צורך במעלית).

קב​לת קהל

שעות פעילות:
ימים א'-ה': 9:00-17:00
יום ו': סגור

​​

באר שבע
יהודה הנחום​ 7​

כפר סבא
היוזמה 6, אזור התעשייה

נשר
התעשיה 8​

חנית נכים​

 

איזורית​​

גישה נוחה לכניסה​

דלת נגישה​

דלפק נגיש​

לולאת השראה​

מעלית

כניסה מהחניה בקומה הראשונה, ללא מעלית

קומת קרקע

קומת קרקע

שירותי נכים​

​​

​​​

תאריך יעד לסיום הנגשה​

הסניף מונגש החל משנת 2016                 אוקטובר 2017 הסניף מונגש החל משנת 2016

שירות כתוביות סמויות

כמתחייב מהוראות חוק שידורי טלוויזיה, מהדורות החדשות המרכזיות ותוכניות אחרות בשידור חי בערוצים 2 ו-10 מלוות בכתוביות סמויות המיועדות לכבדי שמיעה.

בתחילת כל תכנית המלווה בכתוביות סמויות יופיע סימן זה לכמה שניות. הסימן יופיע גם עם חזרתה של התוכנית מפרסומות.


איך מפעילים כתוביות סמויות ב​ממיר?

עבור ממיר ​​רגיל (לא HD):

  • 1.הקש על כפתור סימן שאלה והמתן להופעת פס המידע על התוכנית הנצפית על גבי המסך​​.
  • 2.עם הופעת המידע, הקש על הכפתור הכתום בחלקו התחתון של השלט.
  • 3.יש לדפדף באמצעות החיצים בשלט עד ששפת התרגום תשתנה ל-"SUB".
  • 4.הקש על כפתור במרכז השלט לאישור.

עבור ממיר​ HD:

  • 1.הקש על הכפתור הצהוב בחלקו התחתון של השלט.
  • 2.עם הופע​​ת המידע, יש לדפדף באמצעות החיצים בשלט עד ששפת התרגום תשתנה ל-"sub"
  • 3.הקש על כפתור במרכז השלט לאישור.​​​​​​

שירות הקראת הסכמי התקשרות

לקוח יקר, באפשרותך לקבל שירות הקראת מסמך על ידי נציג אנושי במוקד שירות הלקוחות של yes, בהתקשרות ל- *2080 מכל טלפון או 1-800-20-8000.

שירות נגיש הניתן לכל לקוח במעמד שיחת ההתקשרות (במידה ומדובר בעד שלושה עמודים, מעל שלושה עמודים תתואם שיחת התקשרות עם הלקוח). במטרה להעניק שירות נגיש המותאם לצרכי לקוח עם מוגבלות בראייה תבוצע התאמה לשרות המתבקש ע"י הלקוח.

השירות ניתן גם בעת הגעתך לקבלת שירות במרכזי קבלות הקהל או בתיאום הגעת שירות טכנאי/ נציג מכירות לביתו, וזאת בהתאם למועדים הנהוגים בחברה.

הסכם התקשרות עם הלקוח

להאזנה לחץ כאן

נספח הצטרפות לשירות VOD

להאזנה לחץ כאן

שירות שליחת SMS (מסרון) ללקוח עם מוגבלות בשמיעה

לקוח יקר, במטרה להעניק שירות נגיש המותאם לצרכי לקוח עם מוגבלות בשמיעה, ניתן להצטרף לשירות SMS במסגרת ביקור טכנאי שירות בביתך.

בהתאם לאישורך, יבוצע סימון המנוי במערכות yes, לאורך כל תקופת התקשרותך עם החברה במסגרת מתן שירותים קיימים. לאור סימון המנוי, כאמור ידע טכנאי השירות כי הוא בדרכו ללקוח עם מגבלת שמיעה וכי יש באפשרותו לעדכן את הלקוח על הגעתו לכתובת המנוי, באמצעות SMS.

ניתן להצטרף/לבטל את השירות בכל עת על ידי פניה אל מוקד שירות הלקוחות של yes בהתקשרות אל *2080, או 1-800-20-8000 או באמצעות שירות הצ'אט

הצהרת נגישות של מוצר User1st

אתר נגיש משפר את הנוחות וקלות השימוש בו לאנשים עם מוגבלות. האתר נבנה ברמת נגישות AA בהתאם לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) תשע"ג-2013, ת"י 5568 - תקן להנגשת אתרי אינטרנט לבעלי מוגבלויות ולתקן W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA. להלן תיאור חלק מהתאמות הנגישות באתר:

התאמה למשתמשי מקלדת:

כל הפעולות באתר ניתנות לביצוע באמצעות מקלדת באופן הבא: לחיצה על מקש Tab מעבירה לקישור הבא ולחיצה על מקש Enter מפעילה את הקישור. לחיצה על Shift-Tab מעבירה לקישור הקודם.

הקישור הראשון בכל עמוד, אליו ניתן להגיע בלחיצה כל מקש TAB, "דלג לתוכן ראשי" מאפשר למשתמשי מקלדת ולמשתמשי קורא מסך לדלג על התפריטים ישירות לתוכן העמוד.

אפשרות לדלג ישירות לאזורים שונים בעמוד ובאתר:

אפשרות זו מסייעת לאנשים הגולשים באמצעות מקלדת ולעיוורים. בתחילת כל עמוד קיימת רשימת קישורים שניתן להגיע אליהם באמצעות מקש tab או מקשי קיצור. כדי להפעיל מקשי קיצור יש ללחוץ בו זמנית על alt + shift + מקש הקיצור (במחשבי מקינטוש יש ללחות על ctrl alt ומקש הקיצור). להלן רשימת האזורים אליהם ניתן לדלג:

לתוכן העמוד – מקש קיצור 1
לתפריט – מקש קיצור 2
לתחתית העמוד – מקש קיצור 3
למפת האתר – מקש קיצור 4
לעמוד צור קשר – מקש קיצור 5

התאמה ללקויי ראיה:

צבעי האתר בעלי ניגודיות גבוהה לשיפור הקריאות לאנשים עם לקות ראיה.

שינוי גודל גופן – המשתמשים יכולים להגדיל ולהקטין את גודל הגופן אמצעות לחיצה על גודל גופן בחלקו העליון של המסך.

ניתן להגדיל ולהקטין את התצוגה באמצעות אפשרות ה Zoom של הדפדפן. לחיצה בו זמנים על המקשים Ctrl ופלוס תגדיל את התצוגה (לחצו מספר פעמים כדי להגדיל לגודל הרצוי). ניתן להקטין על ידי לחיצה בו זמנית על המקשים Ctrl ומינוס.

התאמות למשתמשים עיוורים:

האתר מותאם לגולשים המשתמשים בתוכנות קורא מסך. האתר כולל:
כותרות.
טקסטים חלופיים לתמונות.
חלוקת האתר לאזורי ניווט ואזור תוכן מרכז ואפשרות לדילוג ביניהם.
שימוש ב ARIA לשיפור יכולת הפרוש של קורא המסך.

הסדרי נגישות