דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

נגישות

​לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ו​עצמאות.

על מנת להצליח להגשים מטרה זו, אנו ב-yes פועלים למען קידום הסדרי נגישות שיאפשרו לכל אוכלוסיות האנשים להגיע ליעדם ולאפשר את השתתפותם והשתלבותם בחברה באופן שוויוני, מכובד ובמקסימום עמצאות וזאת על מנת ליהנות משירות נגיש ונוח עם חברת הטלוויזיה הרב ערוצית הטובה בישראל.​

דרכי יצירת קשר

           

רכזת נגישות של yes - תמי מדזר

בכל פנייה בעניין נגישות שירותי החברה ניתן לפנות לגב' תמי מדזר, רכזת הנגישות באמצעים הבאים:

 דואר אלקטרוני: negishut@yes.co.il
 פקס: 09-7616193

   

קב​לת קהל -


שעות פעילות:
ימים א'-ה': 9:00-17:00
יום ו': סגור

​​

באר שבע
יהודה הנחום​ 7​

כפר סבא
היוזמה 6, אזור התעשייה

נשר
התעשיה 8​

חנית נכים​

 

איזורית​​

גישה נוחה לכניסה​

דלת נגישה​

דלפק נגיש​

לולאת השראה​

מעלית

כניסה מהחניה בקומה הראשונה, ללא מעלית

קומת קרקע

קומת קרקע

שירותי נכים​

​​

​​​

תאריך יעד לסיום הנגשה​

הסניף מונגש החל משנת 2016                 אוקטובר 2017 הסניף מונגש החל משנת 2016

        ​​

שירות כתוביות סמויות

כמתחייב מהוראות חוק שידורי טלוויזיה, מהדורות החדשות המרכזיות ותוכניות אחרות בשידור חי בערוצים 2 ו-10 מלוות בכתוביות סמויות המיועדות לכבדי שמיעה.

בתחילת כל תכנית המלווה בכתוביות סמויות יופיע סימן זה לכמה שניות. הסימן יופיע גם עם חזרתה של התוכנית מפרסומות.


איך מפעילים כתוביות סמויות ב​ממיר?

עבור ממיר ​​רגיל (לא HD):

  • 1.הקש על כפתור סימן שאלה והמתן להופעת פס המידע על התוכנית הנצפית על גבי המסך​​.
  • 2.עם הופעת המידע, הקש על הכפתור הכתום בחלקו התחתון של השלט.
  • 3.יש לדפדף באמצעות החיצים בשלט עד ששפת התרגום תשתנה ל-"SUB".
  • 4.הקש על כפתור במרכז השלט לאישור.

עבור ממיר​ HD:

  • 1.הקש על הכפתור הצהוב בחלקו התחתון של השלט.
  • 2.עם הופע​​ת המידע, יש לדפדף באמצעות החיצים בשלט עד ששפת התרגום תשתנה ל-"sub"
  • 3.הקש על כפתור במרכז השלט לאישור.​​​​​​

שירות הקראת הסכמי התקשרות

הסכם התקשרות עם הלקוח

להאזנה לחץ כאן

נספח הצטרפות לשירות VOD

להאזנה לחץ כאן
נגישות