דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי

הסדרי נגישות חברת yes

אנו ב-yes רואים חשיבות רבה במתן שירות נגיש ומותאם לכלל לקוחותינו, לפיכך פעלנו ועדיין פועלים כל העת לקידום הנגישות בכלל ערוצי ההתקשרות עם yes.

על מנת להצליח להגשים מטרה זו, אנו ב-yes פועלים למען קידום הסדרי נגישות שיאפשרו לכל אוכלוסיות האנשים להגיע ליעדם ולאפשר את השתתפותם והשתלבותם בחברה באופן שוויוני, מכובד ובמקסימום עצמאות. וכל זאת על מנת ליהנות משירות נגיש ונוח עם חברת הטלוויזיה הרב ערוצית הטובה בישראל.

התאמות אלו נעשו תוך שמירה על דיני הנגישות ואף מעבר לכך, תוך שיתוף פעולה הדוק עם יועצי הנגישות וגורמים מקצועיים אשר ליוו אותנו בתהליכי ההנגשה בארגון. חשוב לנו לידע אתכם מהם ערוצי התקשורת הנגישים כיום ב-yes, בהם בוצעו התאמות נגישות, והמאפשרים קבלת שירות עצמאי, מכבד וראוי עבור אנשים עם מוגבלות.

לקבלת מידע נוסף יש ללחוץ על אחת מהאפשרויות

דרכי יצירת קשר

           

רכזת נגישות של yes - תמי מדזר

בכל פנייה בעניין נגישות שירותי החברה ניתן לפנות לגב' תמי מדזר, רכזת הנגישות באמצעים הבאים:

 דואר אלקטרוני: negishut@yes.co.il
 פקס: 09-7614786

   

הסדרי נגישות מבנים

yes מקדמת את נגישות המבנים שבבעלותה או בחזקתה, כדי לאפשר גישה וקבלת שירות לכלל הלקוחות, וביניהם גם לקוחות עם מוגבלות.

שעות פעילות:
ימים א'-ה': 9:00-17:00
יום ו': סגור

סניף באר שבע - רחוב יהודה הנחתום 8

  • חניות נכים – קומה הראשונה בצמוד לכניסת הסניף וללא צורך במעלית
  • דרכי גישה – נגיש
  • כניסה נגישה – נגיש
  • לולאת השראה – קיימת
  • מעלית – אין, החניון בקומה הראשונה בצמוד לכניסת הסניף
  • שירותי נכים- נגיש
  • עמדת שירות- נגיש

סניף כפר סבא - רחוב היוזמה 6, אזור התעשייה

  • חניות נכים – נגיש
  • דרכי גישה – נגיש
  • כניסה נגישה – נגיש
  • לולאת השראה – קיימת
  • מעלית – קומת קרקע
  • שירותי נכים- נגיש
  • עמדת שירות- נגיש

סניף נשר – רחוב התעשייה 8

  • חניות נכים – נגיש
  • דרכי גישה – נגיש
  • כניסה נגישה – נגיש
  • לולאת השראה – קיימת
  • מעלית – קומת קרקע
  • שירותי נכים- נגיש
  • עמדת שירות- נגיש

קב​לת קהל

שעות פעילות:
ימים א'-ה': 9:00-17:00
יום ו': סגור

​​

באר שבע
יהודה הנחום​ 7​

כפר סבא
היוזמה 6, אזור התעשייה

נשר
התעשיה 8​

חנית נכים​

 

איזורית​​

גישה נוחה לכניסה​

דלת נגישה​

דלפק נגיש​

לולאת השראה​

מעלית

כניסה מהחניה בקומה הראשונה, ללא מעלית

קומת קרקע

קומת קרקע

שירותי נכים​

​​

​​​

תאריך יעד לסיום הנגשה​

הסניף מונגש החל משנת 2016                 אוקטובר 2017 הסניף מונגש החל משנת 2016

שירות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים. מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לנושא הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • נתב שיחות נגיש - המענה הקולי הונגש כך שהמידע מוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני:
    באמצעות פנייה אינטרנטית לצור קשר
    באמצעות כתובת דואר אלקטרוני: info@yestv.co.il
    באמצעות פקס למחלקת פניות הציבור: 09-7616193
    באמצעות שירות הצ'אט

סימון מנוי עם מוגבלות במערכות yes

לקוח יקר, כידוע חברת yes מכשירה את עובדיה במערכי השירות והמכירה להעניק שירות נגיש. כדי למנוע מהלקוח להציג בכל פעם מחדש את סוג מוגבלותו בכל שיחה או פניה עם נציגנו, באפשרותו לבקש מנציג השירות לסמן את המנוי במערכת כמנוי השייך לאדם עם מוגבלות. את הסימון כאמור, ניתן להסיר בכל עת שתחפוץ. ניתן לסמן את המנוי החל מתהליך המכירה ועד לאורך כל התקשרותו עם החברה במסגרת מתן שירותים קיימים. אין צורך להציג או לשלוח אישור או תעודה על קיומה של המוגבלות במקרה של מתן שירות.

שירות כתוביות סמויות

כמתחייב מהוראות חוק שידורי טלוויזיה, מהדורות החדשות המרכזיות ותוכניות אחרות בשידור חי בערוצים 2 ו-10 מלוות בכתוביות סמויות המיועדות לכבדי שמיעה.
בתחילת כל תכנית המלווה בכתוביות סמויות יופיע סימן אוזן/ אפרכסת לכמה שניות. הסימן יופיע גם עם חזרתה של התוכנית מפרסומות.


איך מפעילים כתוביות סמויות ב​ממיר?

עבור ממיר ​​רגיל (לא HD):

  • 1.הקש על כפתור סימן שאלה והמתן להופעת פס המידע על התוכנית הנצפית על גבי המסך​​.
  • 2.עם הופעת המידע, הקש על הכפתור הכתום בחלקו התחתון של השלט.
  • 3.יש לדפדף באמצעות החיצים בשלט עד ששפת התרגום תשתנה ל-"SUB".
  • 4.הקש על כפתור yes במרכז השלט לאישור.

עבור ממיר​ HD:

  • 1.הקש על הכפתור הצהוב בחלקו התחתון של השלט.
  • 2.עם הופע​​ת המידע, יש לדפדף באמצעות החיצים בשלט עד ששפת התרגום תשתנה ל-"sub"
  • 3.הקש על כפתור yes במרכז השלט לאישור.​​​​​​

שירות הקראת הסכמי התקשרות

לקוח יקר, באפשרותך לקבל שירות הקראת מסמך על ידי נציג אנושי במוקד שירות הלקוחות של yes,
בהתקשרות ל- *2080 מכל טלפון או 1-800-20-8000.

שירות נגיש הניתן לכל לקוח במעמד שיחת ההתקשרות (במידה ומדובר בעד שלושה עמודים, מעל שלושה עמודים תתואם שיחת התקשרות עם הלקוח). במטרה להעניק שירות נגיש המותאם לצרכי לקוח עם מוגבלות בראייה תבוצע התאמה לשרות המתבקש ע"י הלקוח.

השירות ניתן גם בעת הגעתך לקבלת שירות במרכזי קבלות הקהל או בתיאום הגעת שירות טכנאי/ נציג מכירות לביתו, וזאת בהתאם למועדים הנהוגים בחברה.

הסכם התקשרות עם הלקוח

להאזנה לחץ כאן

נספח הצטרפות לשירות VOD

להאזנה לחץ כאן

שירות שליחת SMS (מסרון) ללקוח עם מוגבלות בשמיעה

לקוח יקר, במטרה להעניק שירות נגיש המותאם לצרכי לקוח עם מוגבלות בשמיעה, ניתן להצטרף לשירות SMS במסגרת ביקור טכנאי שירות בביתך.

בהתאם לאישורך, יבוצע סימון המנוי במערכות yes, לאורך כל תקופת התקשרותך עם החברה במסגרת מתן שירותים קיימים. לאור סימון המנוי, כאמור ידע טכנאי השירות כי הוא בדרכו ללקוח עם מגבלת שמיעה וכי יש באפשרותו לעדכן את הלקוח על הגעתו לכתובת המנוי, באמצעות SMS.

ניתן להצטרף/לבטל את השירות בכל עת על ידי פניה אל מוקד שירות הלקוחות של yes באמצעות כתובת דואר אלקטרוני info@yestv.co.il או באמצעות שירות הצ'אט

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט. חברת yes מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו- Internet Explorer.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

תפעול האתר והסדרי הנגישות

באתר זה מותקנת תוכנת הנגשה של חברת User1st המאפשרת תיקון של הקוד, התצורה והתוכן של האתר. להלן פירוט על אופן השימוש בתוכנת הנגשה זו.
בעת כניסה לעמוד ובראש העמוד ישנן הנחיות לשימוש בתוכנה.


אחרי הפעלת התוכנה:

  • בתוך העמוד עצמו יתווספו קיצורי דרך לראש העמוד.
  • התוכנה תתריע בפניכם בעת התחלת הפעלתה בכל עמוד שיוצג, יש להמתין לסיום העלאת העמוד.
  • בראש העמוד שני תפריטים: מפת העמוד ומפת האתר, כך שתוכלו לנווט ישירות לאזורים / דפים הרצויים.
  • ניתן להשתמש בקיצורי מקלדת – ראו סעיף קיצורי מקלדת.

אחרי הפעלת פרופיל / יכולות של משתמשים המצריכים בניווט מקלדת או עזרים המדמים מקלדת:

  • בראש העמוד עצמו יתווספו קיצורי דרך, לחצו על כפתור ה-TAB לשם מציאתם.
  • בראש העמוד שני תפריטים: מפת העמוד ומפת האתר, כך שתוכלו לנווט ישירות לאזורים / דפים הרצויים.
  • המשיכו להשתמש בכפתור ה-TAB לשם מעבר לאזור/רכיב הבא; לחצו על SHIFT+TAB יחדיו לשם חזרה לאזור/רכיב קודם ועל ENTER לשם הפעלה של רכיב או כניסה לאזור; לחצו על החצים לשם בחירה מאזור עם בחירה מרובה ועל SPACE לשם בחירה.
  • התוכנה תתריע בפניכם בעת התחלת הפעלתה בכל עמוד שיוצג, יש להמתין לסיום העלאת העמוד.
  • ניתן להשתמש בקיצורי מקלדת – ראו סעיף קיצורי מקלדת.

אחרי הפעלת פרופיל / יכולות של משתמשים המצריכים שינויי צבעוניות

  • שינוי צבעים מונוכרומטי: צבעוניות האתר תשתנה בתום העלאת העמוד, שימו לב שדבר זה יכול להועיל גם למשתמשים שמשתמשים בהיפוך הצבעים של Microsoft Desktop.
  • שינוי צבעים בקונטרסטיות חדה: חדות הצבעוניות תשתנה בהתאם לדרישות התקנות לזיהוי חד-ערכי של רכיבים.

אחרי הפעלת פרופיל / יכולות של משתמשים המצריכים עזרה

  • לשם תיאור מהותו של רכיב כלשהו, יופיע מידע נוסף בהתמקדותכם עליו.
  • באפשרותכם לבנות לעצמכם את הפרופיל ולא להסתמך על פרופיל קיים.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

קיצורי מקלדת

  • 0 קיצור דרך לתפריט הנגישות
  • 2 קיצור דרך לאזור מרכזי בעמוד
  • 3 קיצור דרך לאזור מפת האתר
  • S קיצור דרך למפת העמוד

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלת בבעיה בנושא נגישות נשמח לקבל ממך הערות באמצעות טופס יצירת קשר שבאתר
או באמצעות פנייה לרכזת הנגישות

פרטי קשר רכזת הנגישות ב- yes

תמי מדזר
דואר אלקטרוני: negishut@yes.co.il
פקס: 09-7614786

הסדרי נגישות חברת yes