yes הטלוויזיה המדהימה בעולם!
מציעה ללקוחותיה עולם שלם של תוכן הכולל מגוון ערוצים רחב,
הפקות המקור האיכותיות מבית yes וספריית VOD עם עשרות אלפי תכנים





מה הפתרון המתאים לעסק שלך?
 
פתרונות לעסקים בתחום הספורט והכושר
פתרונות לעסקים בתחום הספורט והכושר

פתרונות לעסקים בתחום הספורט והכושר

חדרי כושר, סטודיו פרטי ומרכזי חוגים. גם מטפחים את הגוף וגם נהנים ממגוון חבילות צפייה מותאמות לבחירתכם.

פתרונות לעסקים בתחום התיירות והמלונאות
פתרונות לעסקים בתחום התיירות והמלונאות

פתרונות לעסקים בתחום התיירות והמלונאות

בתי מלון, מרכזי ספא, Airbnb, צימרים: חבילות צפייה מותאמות עבורכם, כדי שתוכלו לספק ללקוחות את החוויה המושלמת.

פתרונות לעסקים בתחום הבריאות
פתרונות לעסקים בתחום הבריאות

פתרונות לעסקים בתחום הבריאות

מרפאות וחדרי טיפול: עם חבילות צפייה מותאמות במיוחד עבורכם ובמחירים משתלמים במיוחד!
 

פתרונות טלוויזיה לדיור המוגן ולקיבוצים
פתרונות טלוויזיה לדיור המוגן ולקיבוצים

פתרונות טלוויזיה לדיור המוגן ולקיבוצים

כל חבילות התוכן בהתאמה אישית לכל בית ודייר במחירים משתלמים במיוחד!
 

איכות שידור וטכנולוגיה מתקדמת

איכות שידור
וטכנולוגיה מתקדמת
מגוון רחב וגמיש של פתרונות

מגוון רחב וגמיש של פתרונות
תוכן איכותי מבית yes

תוכן איכותי מבית yes
שירות אישי מענה מהיר ואיכותי

שירות אישי מענה מהיר ואיכותי
נציג אישי המלווה את העסק
באופן קבוע וישיר
תמיכה טכנית 24/7

תמיכה טכנית 24/7
מערך שירות תמיכה 24
שעות ביממה, כולל סופי שבוע
פעילות מוקד שירות

פעילות מוקד שירות:
ימים א׳-ה׳ 8:00-17:00,
ימי ו' 8:00-13:00

לשיחת WhatsApp עם נציג

תשובות לשאלות נפוצות

מתי מתבצע חישוב החיוב החודשי בחשבונית?
חשבוניות חודשיות ללקוחות עסקיים נסגרות בתאריך 20-21 לכל חודש. כל חיוב או זיכוי שיבוצע לאחר תאריך זה ייכנס לחשבונית הבאה. החשבונית נשלחת בפועל בתחילת כל חודש עוקב.
כיצד ניתן לקבל העתק של חשבונית?
ניתן להתקשר למוקד השירות בטלפון 2088* או לחלופין לשלוח בקשה במייל לכתובת csrbusiness@yes.co.il או למייל הישיר של אחראי השירות בצירוף פרטי המנוי - מספר לקוח, שם העסק.
כיצד ניתן להזמין אינטרנט לעסק?
על מנת לקבל הצעה לחבילת אינטרנט משתלמת לעסק ניתן להשאיר פרטים כאן
תוכלו להיעזר גם בנציג השירות במוקד הטלפוני שמספרו 2088*.
כיצד ניתן לעדכן הוראת קבע?
ניתן להתקשר למוקד השירות בטלפון 2088* או לשלוח טופס הוראת קבע חתום מהבנק לכתובת המייל csrbusiness@yes.co.il בצירוף פרטי המנוי - מספר לקוח ושם העסק.
כיצד מתאמים טכנאי בעת מעבר משרד/דירה?
על מנת לתאם הגעת טכנאי במועד המועדף עליכם, יש ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון 2088* לפחות 3 ימים לפני המעבר. לקראת השיחה יש להכין פרטי מנוי - מספר לקוח או ממיר וכתובת מלאה שאליה יבוצע המעבר. כמו כן, כדאי לברר מבעוד מועד האם במיקום החדש קיימת תשתית של yes - צלחת לווין, שקעים וחיבורים ולעדכן בכך את הנציג במוקד השירות.
כיצד ניתן להזמין ציוד?
ניתן להתקשר למוקד השירות בטלפון 2088* או לשלוח בקשה במייל לכתובת csrbusiness@yes.co.il או למייל הישיר של אחראי השירות בצירוף פרטי המנוי - מספר לקוח ושם העסק.
מה עושים במקרה של נזק או אובדן של ממיר או ציוד אחר?
במקרה של נזק או אובדן לציוד יש לעדכן את מוקד השירות בטלפון 2088*. באמצעות המוקד, ניתן לתאם מועד הגעת טכנאי לצורך אספקת ציוד חדש. שימו לב, לנזק או אובדן ציוד ישנה עלות משתנה בהתאם לסוג הציוד.
כיצד ניתן להקפיא מנוי?
ניתן להתקשר למוקד השירות בטלפון 2088* או לשלוח מייל לכתובת csrbusiness@yes.co.il עם מספר המנוי המבוקש ותאריכי ההקפאה. שימו לב, הקפאה איננה מבטלת את התשלום החודשי על שכירות הציוד.