תנאי התקשרות כלליים לשירותי אינטרנט


1.    כללי


1.1.    הסכם זה ("ההסכם") מסדיר את תנאי ההתקשרות בינך ("המנוי") יס שרותי טלוויזיה ותקשורת בע"מ ("החברה"), בקשר לשירותי האינטרנט ושירותים נלווים שיסופקו לך על-ידי החברה ("השירותים").
1.2.    הינך מסכים לתנאי ההתקשרות המפורטים להלן, כפי שיעודכנו מעת לעת על ידי החברה, ומאשר אותם באמצעות אחת מהדרכים אותן תאפשר החברה מעת לעת. 
1.3.    כותרות הסעיפים נועדו לשם הנוחות בלבד, ואין לייחס להן משמעות כלשהי בפירוש ההסכם.
1.4.    הוראות ההסכם כתובות בלשון זכר לשם נוחות בלבד ומתייחסות לשני המגדרים כאחד. 
1.5.    ההסכם חל בנוסף לכל מסמך התקשרות אחר שנערך או יערך בינך לבין החברה בקשר לשירותים אותם מציעה או תציע לך החברה, לרבות סיכום המכירה המכיל את עיקרי פרטי התוכנית שבחרת.
 

2.    השירותים

2.1.    החברה תספק לך את השירותים, הכוללים שירותי גישה לאינטרנט (ISP), בהתאם לתנאי הרישיון שניתן לה על-ידי משרד התקשורת; שירותי תשתית אינטרנט בכפוף לקיומה של תשתית אינטרנט מתאימה ותקינה בחצריך; ושירותים נלווים, כפי שיוצעו מעת לעת, בהתאם לשיקול דעתה של החברה. 
2.2.    מתכונת ותכולת השירותים, כפי שאלה תהיינה מעת לעת, תפורטנה באתר האינטרנט של החברה ("אתר האינטרנט"). תוכל לבחור את מתכונת ותכולת השירותים שתרצה בהתאם למדיניות החברה מעת לעת.
2.3.    במקרה שתחליט להוסיף או לבטל שירותים המוצעים לרכישה בתשלום נפרד, יהא עליך לעשות זאת באחת מהדרכים שתציע החברה, לרבות באמצעות פניה אל החברה באחת מדרכי ההתקשרות המפורטות באתר האינטרנט ("דרכי ההתקשרות"), והשינויים המבוקשים על ידך יבוצעו על ידי החברה תוך יום עסקים אחד לכל היותר.
2.4.    החברה תהיה רשאית בכל עת לשנות את מתכונת ותכולת השירותים, כולן או חלקן, את סוג השירותים ואת היקפם, ובכלל זאת להוסיף שירותים, לבטלם, לשנותם, להציע את השירותים השונים בתשלום או שלא בתשלום או לקבוע מגבלות או תנאים בקשר אליהם. 
2.5.    החברה תהיה רשאית לבצע שינויים כאמור בסעיף ‎2.4 לעיל ללא הודעה מראש, למעט במקרים של ביטול שירותים הנצרכים על ידך באופן קבוע במועד השינוי, שעליו החברה תודיע לך מראש, בהתאם לאמור בסעיף ‎6.7 להלן.
2.6.    כלל השינויים המפורטים בסעיפים ‎2.4 ו-‎2.5 לעיל, אינם מקימים לך זכות להפחתת התשלומים המשולמים על ידך לחברה או זכות לפיצוי כלשהו, מעבר להפסקת גביית תשלום בגין שירותים שבוטלו לחלוטין וששולם עבורם תשלום נפרד, וזאת החל ממועד הביטול בפועל. אין באמור כדי לגרוע מזכותך לסיים את התקשרותך עם החברה בכל עת.
2.7.    מהירות הגלישה המפורטת בכל חבילה הינה מהירות מקסימלית. מהירות הגלישה (קצב העלאת והורדת נתונים) בפועל עשויה להיות שונה, לעיתים אף באופן משמעותי, ממהירות הגלישה המפורטת בחבילה שבחרת. מהירות הגלישה ורציפותה אינן קבועות ותלויות בגורמים שונים, לרבות סוג השימושים, עומסים ברשת, מגבלות טכניות, ציוד הקצה שברשותך, תנאי מזג האוויר, מגבלות הנובעות ממרחק ומאיכות התשתית בסביבתך והשרת באתר האינטרנט בו תבחר לגלוש. גורמים אלה ואחרים עשויים להשפיע על איכות השירותים, לגרום להאטה (לעיתים משמעותית) במהירות הגלישה בפועל ואף לגרום להפרעות, הפסקות ותקלות במתן השירותים. כמו כן, עשויים לחול הפסקות שירות זמניות, הפרעות או שיבושים במתן השירותים כתוצאה מביצוע עבודות תחזוקה, מקרי חירום או בשל נסיבות של כוח עליון. לא יהא במקרים אלה כדי להקים לך זכות לפיצוי כלשהו או להפחתת התשלומים המשולמים על ידך לחברה.
2.8.    ככל שיוצעו על-ידי החברה שירותים נלווים, כגון שירותי מוצרי הגנה ואבטחה, שירותי אנטי וירוס, שירותי אנטי ספאם, שירותי גיבוי ושירותי סינון אתרים, הם אינם מבטיחים הגנה, זיהוי, ניטור, סינון והסרה של כלל האיומים והתכנים המוגדרים באופן מוחלט.
2.9.    שירותים המסופקים על-ידי צדדים שלישיים יסופקו כפי שהם (as is). החברה אינה אחראית לנכונותם של שירותים אלה, שלמותם, תפקודם והתאמתם למטרה או לדרישה מסויימת. 


3.    ציוד קצה


3.1.    לצורך קבלת השירותים יש צורך בציוד קצה מתאים. 
3.2.    אנו נספק לך ציוד קצה מתאים, וכן ציוד נלווה (לרבות שנאים וכבלי חשמל) ("ציוד הקצה"), במכירה, בהשכרה, בהשאלה או בכל דרך אחרת, כפי שתקבע החברה מעת לעת, בהתאם למדיניות החברה, וכמפורט באתר האינטרנט. 
3.3.    מבלי לפגוע בכלליות האמור בסעיף ‎10 להלן, החברה לא תהיה אחראית לנזק עקיף או ישיר שיגרם בשל תקלה בציוד הקצה.
3.4.    החברה רשאית להציע מגוון דרכים לאספקת ציוד הקצה, לרבות באמצעות שליחות, איסוף עצמי מנקודות איסוף או ממרכזי שירות ומכירה או התקנה באמצעות טכנאי. החברה תהא רשאית להציע דרכים נוספות מעת לעת, כמפורט באתר האינטרנט. 
3.5.    עלות כל אחת מדרכי אספקת ציוד הקצה תהיה בהתאם למחירוני החברה, כפי שיתעדכנו מעת לעת,  או בהתאם למדיניות החברה מעת לעת. החברה רשאית לחייב אותך בעלות השליחות או ההתקנה באמצעות טכנאי גם במקרה שבו תואם איתך מראש מועד לשליחות או להתקנה, ובמועד האמור אתה או מי מטעמך (בגיר מעל גיל 18) לא הייתם נוכחים בכתובת שנמסרה על-ידך.
3.6.    שכירת או שאילת ציוד קצה
3.6.1.    ציוד קצה (שיכול להיות חדש או משומש), שיושכר או יושאל לך על-ידי החברה, יישאר בבעלות החברה (ציוד זה ייקרא בסעיף ‎3.6 להלן "הציוד").
3.6.2.    עליך לשמור על הציוד ולנהוג בו בזהירות. עליך לפעול בהתאם להוראות הסכם זה ולהוראות ההפעלה, ובכלל זאת להימנע מלעשות שימוש בלתי סביר בציוד, לשמור על תנאים סביבתיים נאותים (לרבות הימנעות מחשיפה לתנאי חום או קור חריגים והימנעות מרטיבות), להימנע מחיבור התקנים, קבצים או תוכנות הכוללים וירוסים וקודים עוינים מכל סוג שהוא, להימנע מלתקנו, לשנותו, לפתחו או להתיר לאחר לעשות כן, ולהימנע משינוי פרטים שהיצרן או החברה כללו בציוד.
3.6.3.    אין להעביר את הציוד לכתובת אחרת שלא בתיאום ובהסכמת החברה מראש.
3.6.4.    אין לאפשר לצדדים שלישיים לעשות שימוש בציוד או לתקן, להוסיף, לחבר או לשנות את הציוד לרבות את פריסת הכבלים והרישות של תשתית  האינטרנט.
3.6.5.    בסיום ההתקשרות עליך להשיב את הציוד לחברה, וזאת בתוך 30 ימים מיום סיום ההתקשרות. השבת הציוד תתבצע באחת מהדרכים שתציע החברה מעת לעת לצורך השבת ציוד, כפי שיפורטו באתר האינטרנט. בנוסף, תהיה רשאי להשיב את הציוד שלא במסגרת סיום התקשרותך עם החברה. במקרה זה, השבת הציוד תיעשה על ידך ועל חשבונך באחת מהדרכים שתציע החברה. בכל אחד מהמקרים הציוד יושב אל החברה כשהוא במצב תקין וראוי לשימוש, בכפוף לבלאי סביר. 
3.6.6.    הינך אחראי לכל נזק או אובדן שייגרם לציוד מכל סיבה שהיא, למעט תקלות מכניות או אלקטרוניות שמקורן בפגם בייצור בלבד. עליך להודיע לנו מיד לאחר שיוודע לך על כל נזק או אובדן לציוד. 
3.6.7.    ככל שהציוד לא יושב לחברה בהתאם לאמור בסעיף ‎3.6.5 לעיל, או במקרה שהציוד יינזק, לרבות נזקים שיגרמו כתוצאה מרטיבות, שברים, שריפה וגניבה, או במקרה של אובדן הציוד, כולו או חלק ממנו, תישא בעלות הציוד או בעלויות התיקון שלו או החלפתו, על פי הקבוע במחירון החברה כפי שיתעדכן מעת לעת או בהתאם למדיניות החברה באותה עת. החיוב על פי סעיף זה, יכול שייעשה באמצעות פרטי אמצעי התשלום שמסרת לחברה, בתקופת ההתקשרות ולאחריה, וזאת בכפוף לכל דין.
3.6.8.    במקרה של תקלה מכנית או אלקטרונית בציוד, שאינך אחראי לה כאמור בסעיף ‎3.6.6 לעיל, החברה תתקן או תחליף את הציוד, בהתאם לשיקול דעתה וללא עלות (למעט עלויות המפורטות במחירוני החברה כפי שיתעדכנו מעת לעת), וזאת כל עוד הינך בעל מינוי פעיל.
3.7.    רכישת ציוד קצה
3.7.1.    ככל שהחברה תאפשר רכישת ציוד קצה כלשהו, כמפורט באתר האינטרנט, ציוד זה יימכר לך כנגד תמורה שתשולם לחברה בתשלום אחד או במספר תשלומים, כפי שתקבע החברה מעת לעת. ציוד הקצה יעבור לבעלותך המלאה רק לאחר תשלום מלוא התמורה בגינו. 
3.7.2.    בסיום ההתקשרות יהא עליך להמשיך לשלם את יתרת התשלום בגין ציוד הקצה, ככל שתהיה כזו.
 

4.    התקנת ציוד הקצה


4.1.    החברה רשאית להציע התקנה של ציוד הקצה באמצעות טכנאי או באמצעות התקנה עצמית, כפי שתקבע החברה מעת לעת. 
4.2.    במקרה שההתקנה תבוצע על ידי טכנאי מטעם החברה, מועד ההתקנה יתואם איתך מראש, וזאת לאחר השלמת ההתקשרות לרבות עדכון אמצעי תשלום תקין, ובכפוף לכך שלא קיימת מניעה משפטית או טכנית לביצוע התקנה כאמור. ככל שאתה יודע על מניעה כאמור, אנא עדכן אותנו מראש. הינך אחראי לקבל כל אישור של צדדים שלישיים, ככל שיידרש, לצורך ביצוע ההתקנה ומתן השירותים, לאורך תקופת התקשרותך עם החברה. עליך לוודא שאדם מעל גיל 18 יהיה נוכח בביתך במועד ההתקנה. התקנת ציוד הקצה כרוכה בתשלום, כפי שייקבע במחירוני החברה מעת לעת, או בהתאם למדיניות החברה מעת לעת. 
4.3.    התקנת ציוד הקצה בביתך, הכוללת פריסת כבלים ורישות של תשתית אינטרנט, תיעשה בתיאום איתך, אולם החברה לא תוכל להתחייב להתקנה באופן מסוים (כגון תוואי מסוים של פריסת כבלים בבית). בהסכמתך לביצוע ההתקנה בביתך, הינך מאשר את ביצוע ההתקנה באופן הנדרש, לפי שיקול דעת החברה. במקרה בו לא ניתן יהיה לבצע את ההתקנה, עקב נסיבות שאינן תלויות בחברה, החברה תהא רשאית לחייב אותך בתשלום בגין ביקור סרק. 
4.4.    בגמר ההתקנה אנו נבדוק את תקינות ציוד הקצה ונבקש את אישורך (או אישור נציג מטעמך) לסיום ההתקנה ולקבלת ציוד הקצה. 
4.5.    החברה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, לבצע את ההתקנה עד נקודת שקע אחת, לבחירתך. במקרה זה, כל התקנה ו/או תיול מעבר לנקודה זו (לרבות חיבור ציוד קצה ותיקון תקלות) יעשו על-ידיך ובאחריותך. החברה תהא רשאית, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להציע לך כי טכנאי מטעמה יבצע התקנה ו/או תיול נוספים כאמור, בכפוף לתשלום נוסף.
4.6.    כל הציוד שיידרש לצורך ההתקנה לרבות התשתית שתותקן בחצריך לצורך מתן השירותים ישארו בבעלותנו, ואינך רשאי לעשות בהם שימוש אחר מלבד קבלת השירותים או להתיר לצדדים שלישיים לעשות בהם שימוש. עם סיום ההתקשרות יהא עליך להשיב לנו את מלוא הציוד ולאפשר לנו להסירו, ככל שיידרש. 
4.7.    במקרה שהתקנת ציוד הקצה שסופק לך על ידי החברה, לרבות חיבורו לרשת החשמל, לאינטרנט ולאמצעי הצפייה שלך (מסך, מקרן וכיו"ב), תתבצע על ידך, יש לבצעה בהתאם למדריכי ההתקנה העצמית המופיעים באתר האינטרנט או בהתאם למדריכי ההתקנה העצמית שיסופקו לך על-ידי החברה, ככל שיסופקו. 
4.8.    החברה לא תישא באחריות כלשהי להתקנת ציוד קצה שתתבצע על-ידך שלא בהתאם למדריכי ההתקנה העצמית, או לכל נזק שיגרם בשל התקנה כאמור או בשל שימוש בציוד נלווה שלא סופק על-ידי החברה, לרבות נזק לכל רכיב, ובכלל זה נזק לאמצעי הצפייה שאליהם יחובר הציוד, לרשת החשמל ולאינטרנט.
4.9.    במקרה שבו לא נוכל לבצע את ההתקנה או להמשיך לספק את השירות ברמה הקבועה בחבילה שבחרת או ברמה שבה ניתן לך השירות בעבר, נוכח היעדר תשתיות מתאימות, נוכח היעדר הסכמות של צדדים שלישיים הנדרשות לצורך גישה וביצוע פעולות בחצריך, או נוכח מניעה אחרת, לרבות משפטית או טכנית, לא יהא בכך כדי להקים לך זכות לפיצוי כלשהו ו/או להפחתת התשלומים המשולמים על ידך לחברה. אין באמור כדי לגרוע מזכותך לסיים את התקשרותך עם החברה בכל עת.
 

5.    השימוש בשירותים
 

5.1.    במסגרת ההתקשרות תידרש למסור פרטים שונים, כפי שתדרוש החברה, לרבות שם פרטי, שם משפחה, מספר תעודת זהות, כתובת דואר אלקטרוני פעילה, מספר טלפון ופרטי אמצעי תשלום. החברה רשאית לשנות בכל עת את הפרטים הנדרשים לצורך הרשמה לשירותים או כתנאי להמשך השימוש בהם.
5.2.    החברה רשאית להציע מעת לעת דרכי תשלום שונות בגין המינוי והשירותים השונים הכלולים בו, וכן לקבוע מגבלות על סוגי אמצעי התשלום שבהם ניתן לעשות שימוש במסגרת המינוי.
5.3.    באחריותך לוודא כי הפרטים שמסרת במסגרת ההתקשרות נכונים ומדויקים, ועליך לעדכנם, ככל שיידרש, כך שיהיו נכונים ומדויקים בכל עת.
5.4.    השירותים מיועדים לשימוש במשק בית אחד בלבד ועל רשת ביתית אחת בלבד (אלא אם מצוין במפורש אחרת). אם החברה תמצא שעשית שימוש שלא בהתאם לאמור, תחויב לפי מספר משקי הבית או הרשתות הביתיות אליהם חוברו השירותים. אין להוציא את ציוד הקצה מחצריך אלא במקרה של מעבר דירה, וזאת בתיאום מראש ובהסכמת החברה.
5.5.    לאחר ההרשמה לשירותים החברה תקצה לך שם וסיסמה אישית לרשת האלחוטית (Wi-Fi) הביתית, שתשמש אותך לצורך חיבור מכשירים (כמו מחשבים ניידים, טלפונים ניידים חכמים וטלוויזיות חכמות) לרשת האלחוטית בחצריך. אנו ממליצים לך להחליף את הסיסמה האישית שתוקצה לך לסיסמה אחרת לבחירתך. באפשרותך להחליף את הסיסמה בהתאם לתנאים, לדרכים ולמגבלות שיוגדרו על-ידי החברה. עליך לשמור על הסיסמה ולא להעבירה לצד שלישי כלשהו. 
5.6.    יתכן שבזמן התקנת שירותים המסופקים על-ידינו או על-ידי צדדים שלישיים תידרש לאשר את תנאי השימוש בשירותים. השימוש בשירותים מותנה בהסכמה לתנאים אלה וניתן בכפוף למדיניות הפרטיות שלנו או של הצדדים השלישיים.
5.7.    יתכן שבמהלך תקופת ההתקשרות תידרש מעת לעת לבצע עדכון תוכנה ביחס לשירותים המסופקים על-ידינו או על-ידי צדדים שלישיים או להחליף ציוד קצה. אי ביצוע עדכון התוכנה או החלפת ציוד הקצה במועדם עלולים לפגוע בטיב ובתקינות השירותים ואף למנוע את אספקתם.
5.8.    במקרה של תקלה באספקת השירותים, שאינה נובעת מצדדים שלישיים (כמו מערכות של המנוי או אפליקציות שהמנוי עושה בהן שימוש ושאינן מטעמה של החברה), הינך מוזמן לפנות למוקד התמיכה הטכנית של החברה, שפרטיו מופיעים באתר האינטרנט. אם טיפול בתקלה כאמור יחייב ביקור של טכנאי בחצריך, מועד הביקור יתואם איתך מראש. אם התקלה תביא לכך שלא יהא ניתן לעשות כל שימוש בשירותים, מועד הביקור יתואם איתך תוך שבעה ימי עסקים לכל היותר ממועד פנייתך. עליך לוודא שאדם מעל גיל 18 יהיה נוכח בביתך במועד ביקור הטכנאי.
5.9.    אינך רשאי לעשות שימוש בשירותים ובציוד הקצה שאינו בהתאם למטרה לה הם יועדו, לרבות שימוש בלתי חוקי, שימוש המהווה הפרת כל דין, שימוש המהווה מטרד, הפרעה כלשהי, הפרת דיני לשון הרע ודיני הגנת הפרטיות, האזנת סתר או הפרת זכות של צדדים שלישיים כלשהם (כדוגמת זכויות יוצרים ומבצעים, פטנטים, סימני מסחר וזכויות קניין רוחני אחרות). 
5.10.    אינך רשאי לעשות שימוש מנוגד לדין, שימוש לרעה או שימוש בלתי ראוי (לרבות הטרדה או שימוש באלימות פיזית או מילולית) במערך השירות של החברה. 
5.11.    אם תעשה שימוש שלא בהתאם לתנאים ולמגבלות האמורים לעיל, תהא החברה רשאית לנתק אותך מהשירותים ולגבות ממך תשלום, לרבות עבור מינויים נוספים לשירותים, ביחס לתקופה שבה עשית שימוש, או התרת לאחר לעשות שימוש, בניגוד לתנאים ולמגבלות אלה. 
5.12.    אם תהיינה עלויות נלוות ביחס לשימוש בציוד הקצה שאינן משולמות לחברה (למשל עלויות בגין צריכת חשמל), הסדרתן תהיה באחריותך ועל חשבונך.
 

6.    תעריפים ותשלום 


6.1.    דמי המנוי החודשיים והתמורה עבור כל שירות אחר שיוצע בתשלום על ידי החברה, לרבות דמי שכירות בגין ציוד קצה שיושכר לך, ציוד נלווה, התקנה וכן כל תשלום אחר, ישולמו על ידך מידי חודש בחודשו עבור החודש שחלף (או חלק יחסי ממנו), בהתאם למחירים הקבועים במחירוני החברה, כפי שיתעדכנו מעת לעת, או בהתאם למדיניות החברה כפי שתתעדכן מעת לעת. 
6.2.    הזמנת שירות מסוים אינה מוגבלת לפרק זמן מסוים. החיוב בגין כל שירות יחל החל ממועד הזמנתו או אם שכרת מאיתנו ציוד קצה החל ממועד השלמת התקנתו, ויימשך עד לביטול השירות בפועל (על-ידך או על-ידי החברה). על אף האמור, החברה תהא רשאית להציע גם שירותים שתינתן לגביהם אפשרות של הזמנה לפרק זמן מסוים מראש.
6.3.    החיוב בגין ציוד המושכר במינוי, ככל שקיים ציוד כאמור, יחל במועד קבלת הציוד. 
6.4.    תחויב בתשלום עבור כל השירותים שהוזמנו על ידך גם אם לא תעשה או לא תוכל לעשות שימוש במלוא השירותים הכלולים במינוי, לרבות במקרה שבו אין ברשותך ציוד קצה מתאים. התיעוד המופיע במערכות החברה ישמש ראייה בנוגע לשירותים אשר הוזמנו על ידך ולתשלומים אשר בהם תחויב עבור שירותים אלה. בכל מקרה, אי שימוש בשירותים או בתכנים שהוזמנו על ידך לא יקים לך זכות לפיצוי או קיזוז או החזר תשלום ששולם על ידך בגינם.
6.5.    מידי חודש יישלח אליך החשבון החודשי בגין המינוי לכתובת הדואר האלקטרוני שלך, למספר הטלפון שלך, לכתובת שמסרת או בדרך אחרת אותה תציע החברה. ניתן לצפות בחשבון החודשי גם באמצעות אתר האינטרנט ובדרכים נוספות אותן רשאית החברה להציע מעת לעת. 
6.6.    פרטי אמצעי התשלום שמסרת במהלך ההתקשרות עם החברה ישמשו לצורך גביית תשלום עבור השירותים שהחברה מעניקה לך. אתה רשאי לשנות את פרטי אמצעי התשלום המשמש לתשלום באמצעות פנייה אל החברה באחת מדרכי ההתקשרות. שינוי פרטי אמצעי התשלום יחול על כלל השירותים המסופקים לך על-ידי החברה, בין אם מכוח הסכם זה ובין אם מכוח הסכמים אחרים. עליך לעדכן את החברה בכל שינוי שיחול בפרטי אמצעי התשלום שמסרת לחברה, ובמקרה הצורך לספק אמצעי תשלום חלופי. אם לא תעשה כן, תהא החברה רשאית להפסיק את השירותים הניתנים לך עד להסדרת אמצעי התשלום ולפעול בכל אמצעי העומד לרשותה לגביית החוב. 
6.7.    החברה רשאית בכל עת לעדכן את מחירוני החברה, ובכלל זה את גובה התעריפים ומבנה התעריפים, לרבות גביית תשלום עבור שירות או ציוד שניתנו בעבר ללא תשלום, שינוי בסיס החיוב עבור שירותים מסוימים ושינוי התקופה אשר בגינה נגבה החיוב. החברה תודיע על כל שינוי במחיר של שירות קבוע הנצרך על ידי המנוי על בסיס חודשי או על גביית תשלום עבור שירות או ציוד שניתנו קודם לכן ללא תשלום, וזאת בדואר אלקטרוני או בדרך אחרת, לרבות בחשבון החודשי, לפי שיקול דעתה של החברה, לפחות 14 יום לפני כניסתו לתוקף של שינוי כאמור. "שינוי" לעניין סעיף זה – למעט שינוי הנובע משינוי בשיעור המע"מ. 
6.8.    במקרה שבו לא תשלם תשלום כלשהו במועדו, אותו תשלום ישא: ריבית פיגורים בשיעור הקבוע בסעיף 1 לחוק פסיקת ריבית והצמדה, התשכ"א-1961, על התקופה שבין מועד התשלום המקורי לבין מועד התשלום בפועל; הפרשי הצמדה בשיעור עליית מדד המחירים לצרכן, מן המדד שפורסם לפני מועד התשלום המקורי ועד למדד האחרון שפורסם לפני מועד התשלום בפועל; וכן עמלות בגין החזר חיובי כרטיסי אשראי בהן חויבה החברה על ידי תאגיד בנקאי או מנפיק כרטיס חיוב, כתוצאה מאי התשלום במועד. במקרה של איחור בן 14 ימים ומעלה ממועד התשלום המקורי, תחויב בהוצאות גבייה בשיעור שיהיה נקוב במחירון החברה או באתר האינטרנט במועד הגבייה, וזאת בין אם הליכי הגבייה בוצעו על ידי החברה ובין אם בוצעו על ידי משרדי עורכי דין חיצוניים. 
6.9.    החברה רשאית לגבות ממך את התשלומים באמצעות אחר, וכן רשאית להסב חוב שלך לצד שלישי. צד שלישי שהוסב אליו חוב כאמור יהיה רשאי לנקוט באמצעי הגביה המותרים לפי הסכם זה לשם גביית החוב. 
6.10.    החברה רשאית לדרוש פיקדון או ערובה לשם הבטחת התשלומים על ידך. אם יידרשו פיקדון או ערובה כאמור, תהיה החברה רשאית להשהות או להגביל את השימוש בשירותים עד שתעמיד את הפיקדון או הערובה הדרושים. 
6.11.    בנוסף לאמור בסעיף ‎6.8 לעיל, במסגרת הליכי הגביה יתווספו לחיובי המנוי כל ההוצאות הסבירות שינקטו לצורך גביית החוב, לרבות הכנת ומשלוח מכתבי התראה ושכר טרחת עורך הדין. כמו כן, תחויב בהוצאות שבהן תישא החברה במסגרת פעולות אכיפת תשלום, טיפול משפטי או הליך משפטי.
6.12.    אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכות החברה לגבות, בנוסף לסכומים המפורטים לעיל, הוצאות או שכר טרחה שייפסקו על ידי ערכאה שיפוטית או שיוסכם עליהם במסגרת הסכם פשרה.
6.13.    בכפוף להוראות הדין, כל הטבה או זיכוי מהחברה שתהיה זכאי להם מותנים בפירעון בפועל של התשלומים שעליך לשלם לחברה.
6.14.    הינך רשאי לפנות אלינו בכל עת, בעל פה או בכתב, באחת מדרכי ההתקשרות, בבקשה לבירור בנוגע לתשלומים המשולמים על ידך לחברה, ובכלל זאת במקרה שלדעתך בוצע חיוב ביתר.
6.15.    כל התשלומים המפורטים במחירוני החברה כוללים מע"מ כשיעורו מעת לעת. במקרה של שינוי בשיעור המע"מ, הסכום שישולם על ידך יעודכן בהתאם לשינוי החל בשיעור המע"מ כאמור.
 

7.    ביטול המינוי או שינוי השירותים הכלולים בו 


7.1.    החברה תאפשר לך להפסיק את המינוי באופן זמני לתקופה שבין 30 ימים ל-90 ימים בכל פעם, ולא יותר מ-90 ימים בכל שנה קלנדרית ("הקפאה"). החברה רשאית לקבוע תקופות צינון בין הקפאה להקפאה (תקופה מינימלית לאחר סיום הקפאה עד למועד הבא בו ניתן יהיה לבצע הקפאה נוספת). במקרה של הקפאה החברה תהיה רשאית לחייב אותך בתשלום עבור הציוד ששכרת מהחברה. 
7.2.    הינך רשאי בכל עת לבטל את המינוי לשירותי החברה באמצעות מסירת הודעה לחברה, בעל פה או בכתב, באחת מדרכי ההתקשרות. בנוסף, הינך רשאי בכל עת לעדכן את השירותים הכלולים במינוי, הניתנים להוספה ולביטול, ובכלל זאת להפסיק שירות הנצרך על ידך אשר בגינו נגבה תשלום נפרד. אי שימוש בשירותים אינו מהווה ביטול מינוי או הפסקת שירות כאמור.
7.3.    ביטול הזמנה של כל אחד מהשירותים הכלולים במינוי, לרבות ביטול המינוי כולו או ביטול הזמנה שעניינה שכירת, שאילת או רכישת הציוד, ייעשה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והתקנות שהותקנו מכוחו. 
7.4.    בכפוף להוראות הדין, ואלא אם כן נקבע אחרת, החברה תמלא אחר בקשתך לביטול המינוי או לשינוי או לעדכון השירותים הכלולים בו בתוך יום עסקים אחד מעת קבלת הבקשה אצל החברה. עם ביטול המינוי או הפסקת שירות כלשהו תפסיק החברה לחייב אותך בגינם. לצורך ביטול המינוי, עדכון או הפסקת שירות כלשהו החברה רשאית לדרוש ממך להזדהות באמצעות ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי המשמש לתשלום עבור המינוי, או בכל דרך אחרת.
7.5.    במקרה של ביטול המינוי או הפסקת שירות המחויב על בסיס חודשי, תגבה ממך החברה תמורה בהתאם לתקופה בה הוענק לך השירות. מתכונת החיוב היא על בסיס יממה קלנדרית, מחצות עד חצות (למשל, אם רכשת שירות מסוים המחויב על בסיס חודשי בשעה 9 בבוקר וביטלת אותו 3 שעות לאחר מכן, החברה רשאית לחייבך בתשלום יחסי עבור יום אחד; אם רכשת שירות מסוים בשעה 21:00 וביטלת אותו 4 שעות לאחר מכן, בשעה 1:00 למחרת, החברה רשאית לחייבך בתשלום יחסי עבור יומיים).
7.6.    אם נקבע לשירות מסוים מחיר ליחידת זמן מסוימת, רשאית החברה לחייב אותך בהתאם למספר יחידות הזמן או חלק מהן שבהן הוענק לך השירות (למשל, אם רכשת שירות מסוים המוצע במחיר יומי, כפי שזה יפורט במחירוני החברה, במתכונת חיוב של 24 שעות, וביטלת אותו 40 שעות לאחר מועד הרכישה, תחויב עבור 2 יחידות של השירות האמור, כלומר תחויב פעמיים במחיר היומי).
7.7.    החברה רשאית לחסום באופן זמני את השירותים הניתנים לך, כולם או חלקם, או לנתקך מהם באופן קבוע או לנקוט כל צעד אחר על פי דין, בהודעה מוקדמת של 21 ימים (למעט במקרים המנויים בסעיפים ‎7.8 ו-‎‎7.9 להלן, שבגינם החברה לא מחויבת במתן הודעה מוקדמת), במקרים הבאים: (1) הפרת תנאי מתנאי הסכם זה; (2) אי תשלום בעד שירותים הניתנים למנוי לרבות מפאת קבלת סירוב לחיוב או מספר כרטיס אשראי תקול או שאינו בתוקף; (3) אי מסירת פרטי זיהוי נכונים על ידי המנוי. 
7.8.    החברה רשאית לחסום באופן זמני את השירותים הניתנים לך, כולם או חלקם, או לנתקך מהם באופן קבוע או לנקוט כל צעד אחר על פי דין, בהודעה מוקדמת של 4 ימים, לצרכי תחזוקה טכנית או שדרוג המערכת.
7.9.    החברה רשאית לחסום באופן זמני את השירותים הניתנים לך, כולם או חלקם, או לנתקך מהם באופן קבוע או לנקוט בכל צעד אחר על פי דין, כל זאת לאלתר וללא הודעה מוקדמת, במקרים הבאים: (1) כאשר ההודעה המוקדמת עלולה לגרום לנזק לחברה או לצד שלישי כלשהו; (2) מעשה הונאה, פגיעה, היזק או שימוש בלתי מורשה או בלתי סביר בשירותים או בציוד או במאפייניו או קיומו של חשש סביר לכל אחד מאלה; (3) אי תשלום במועד בעד שירותים הניתנים למנוי, בפעם השלישית בתוך פרק זמן של 12 חודשים; (4) קיומה של מגבלה חוקית על המשך מתן השירות לרבות מגבלה שמקורה בצו של ערכאה שיפוטית או בהוראה של רשות מוסמכת או בהימנעות ממתן היתר או רישיון; (5) קיומה של תקלה במיתקן בזק או בציוד קצה הנמצא ברשותך, אשר גומרת להפרעה חמורה ונמשכת לרשת הבזק או למתן שירות למנויים אחרים; (6) הפרה יסודית של ההסכם או הפרה של ההסכם שלא תוקנה תוך 21 ימים; (7) נקיטת הליכי חדלות פירעון כלשהם כנגד המנוי; (8) לצרכי ביטחון לאומי, בעיתות חירום לאומי או בנסיבות של כוח עליון. 
7.10.    החברה רשאית להעמיד לפירעון מיידי את כל התשלומים המשולמים על ידך, לרבות תשלומים בגין ציוד קצה, במקרים הבאים: (1) הפרת תנאי מתנאי הסכם זה; (2) הפסקת ההתקשרות על-ידינו כדין.
 

8.    מידע בדבר תכנים בלתי הולמים וגלישה בטוחה ברשת האינטרנט


8.1.    ברשת האינטרנט קיימים תכנים שאינם מתאימים לילדים ולבני נוער, וכן, תכנים פוגעניים ובלתי הולמים, הכוללים, בין היתר, אלימות, פורנוגרפיה, הסתה, השפלה, פדופיליה, גזענות ולאומנות, הימורים ותכנים מטרידים ומגונים העלולים לפגוע בילדים, בבני נוער ובמבוגרים.
8.2.    החברה מעמידה לרשותך שירותים לסינון תכנים אלה, על מנת לצמצם את סיכויי החשיפה אליהם, אולם, לא ניתן מבחינה טכנית לסנן באופן מלא תכנים אלה.
8.3.    שירות סינון בסיסי מוצע על-ידי החברה ללא תשלום. החברה רשאית להציע שירותי סינון נוספים בתשלום, בהתאם לשיקול דעתה, כמפורט באתר האינטרנט.
 

9.    שימוש במידע ומדיניות פרטיות 

9.1.    על השימוש בשירותים לפי הוראות ההסכם תחול מדיניות הגנת הפרטיות של yes, כפי שמופיעה באתר האינטרנט, והשימוש בשירותים מהווה הסכמה לאמור בה.
 

10.    הגבלת אחריות 


10.1.    השירותים הכלולים במינוי, לרבות שירותי התמיכה הטכנית, שירות הלקוחות וכל שירות אחר המפורט בהסכם זה ("השירותים") מסופקים לך כמו שהם ("as is").
10.2.    החברה (בסעיף ‎‎10 זה - לרבות נושאי המשרה בה, הדירקטורים, העובדים, השלוחים, הספקים שלה או מי מטעמה) אינה נושאת בכל אחריות או חבות בגין הדיוק, השלמות, המהימנות, רמת השירות וטיב השירות, התפעוליות (operability), האיכות או הזמינות של השירותים, לרבות של צד שלישי כלשהו הניתנים במסגרת המינוי, והיא אינה נושאת בכל אחריות או חיובים משתמעים לגבי, בין היתר, איכות טכנית, קצב העלאת והורדת נתונים לרשת האינטרנט, התאמה לתכלית מסוימת, מקצועיות הביצוע, בעלות ואי הפרת זכויות. 
10.3.    החברה אינה אחראית לכל פגיעה במהירות הגלישה, בהיעדר מיצוי קיבולת של החבילה שבחרת, להשפעה של השימוש בשירותים מסויימים על שימושים נוספים שלך באינטרנט, לרבות תקלה, פגיעה באיכות או כשל בהעברת השירותים. 
10.4.    קבלת השירותים ואיכותם תלויות בגורמים טכנולוגיים שאינם בשליטת החברה, כמו זמינות ותקינות תשתית האינטרנט ורשתות תקשורת אחרות וכן ציוד הקצה שבו תעשה שימוש. לפיכך, מבלי לגרוע מן האמור לעיל, לא תהיה רשאי להעלות כלפי החברה כל טענה או דרישה בגין כל טעות, תקלה, פגיעה באיכות או כשל בהעברת השירותים, ככל שהם נובעים, במישרין או בעקיפין, מתקלה או כשל בתשתית, ברשת תקשורת אחרת או בציוד הקצה (למעט במקרים של תקלה כאמור בסעיף ‎3.6.8 בציוד קצה שהושכר או הושאל לך על ידי החברה). 
10.5.    ייתכן כי בעת התקנה או עדכון של תוכנות הדרושות לצורך שימוש בשירותים שונים המותקנים על גבי ציוד הקצה, יתבצעו שינויים אוטומטיים בהגדרות הציוד, לרבות איפוס הגדרות, וכן יותקנו רכיבי תוכנה בציוד הקצה. החברה לא תישא באחריות, בשום מקרה ומכוח כל עילה משפטית שהיא בשל שינוי הגדרות (לרבות איפוס הגדרות) או התקנת רכיבי תוכנה כאמור, לרבות נזק, תקלה, הפרעה, בעיה, האטה או הפסקה באספקת השירותים וכל השפעה אחרת כגון אלו, אשר נגרמו לקראת, במהלך או לאחר התקנת או עדכון התוכנות על ידך. 
10.6.    החברה אינה נושאת בכל אחריות, בשום מקרה ומכוח כל עילה משפטית שהיא, כלפיך או מי מטעמך או כלפי כל אדם אחר, בגין כל נזק, ישיר או עקיף, מכל סוג שהוא שנגרם: (1) עקב פעולה שהחברה רשאית לעשות על פי דין, על פי הסכם או על פי הוראה מפורשת של ערכאה שיפוטית או רשות מוסמכת; (2) עקב אי אספקת השירותים, הגבלתם, הפסקתם, השהייתם או אי יכולת שימוש בהם, הנובעים מפעולה מכוונת של החברה אשר דרושה לשם הפעלת השירותים, אספקתם או תחזוקתם, או לשם הפעלת אמצעים למניעת הונאה; (3) עקב טעות, שיבוש או איחור באספקת השירותים או בשל כך שאינם מתאימים לך; (4) עקב תקלה בתשתיות או בציוד אשר מסופקים על ידי גורמים אחרים, עקב תקלה בציוד השייך לך או עקב תקלה שמקורה בוירוסים או תוכנות זדוניות שחדרו למערכות החברה; (5) עקב נזק שעלול להיגרם כתוצאה משימוש בציוד שלא סופק לך על ידי החברה ו/או בעקבות פעולה בניגוד למדריכי ההתקנה העצמית או הוראות הבטיחות בקשר עם ציוד שסופק לך על ידה; (6) עקב גישה ללא הרשאה או שימוש בלתי מורשה אחר בשירותים ו/או בציוד וכל הנובע מכך, למעט במקרים שבהם גישה או שימוש כאמור התבצעו כתוצאה מפעולה מכוונת של החברה או רשלנות חמורה של החברה; (7) כתוצאה מנסיבות שאינן בשליטת החברה כגון כח עליון, מלחמה, אש, פעולות איבה, חבלה, מגיפה, השבתה, שביתה, הגבלות או הפסקות של השירות עקב תקנות או צווים ממשלתיים, חוקים, הנחיות של גורמים מוסמכים וכיו"ב, וזאת בתנאי שהמקרים האמורים אינם בשליטת החברה ועל אף מאמצים סבירים אין באפשרות החברה לעמוד בהתחייבויותיה. 
10.7.    החברה אינה נושאת בכל אחריות לתכנים, לנתונים ולמידע אליהם תיחשף במהלך השימוש בשירותים. אלה נמסרים על-ידי ספקים שונים, והחברה אינה מכירה אותם, אינה מעורבת בתוכנם, מהימנותם, תקינותם, אמינותם או התאמתם לצרכיך.
10.8.    האחריות בגין תכנים, נתונים ומידע מסוג כלשהו שיועבר במסגרת השירותים מוטלת במלואה עליך. החברה אינה נושאת בכל אחריות ולא תישא בתשלום עבור נזק או חבות בגין פגיעה בזכויות קניין רוחני כלשהן, לרבות הפרת זכויות יוצרים, סימן מסחר, סוד מסחרי, פטנט או הוצאת לשון הרע, שנעשתה על-ידך או על-ידי מי מטעמך או כלפיך או כלפי מי מטעמך במסגרת השימוש בשירותים.
10.9.    מבלי לגרוע מהאמור בסעיף 10 זה לעיל, החברה לא תישא בכל אחריות נזיקית, חוזית או אחרת לכל נזק עקיף, תוצאתי או מסתבר, לרבות פגיעה במוניטין, אובדן הכנסות, אובדן מידע וכיו"ב, שיגרמו לך או למי מטעמך בקשר לאספקת השירותים, הגבלתם, ביטולם או הפסקתם מכל סיבה שהיא.
10.10.    אחריותה הכוללת של החברה בקשר לשירותים, ותרופתך הבלעדית במקרה שהחברה תימצא אחראית למרות הגבלות האחריות לעיל, תהיה רק בגין נזק ישיר שיגרם בשל הגבלת השירותים או הפסקתם, או בגין נזק הנובע מפעולה מכוונת של החברה, ותוגבל בכל מקרה לסכום ששילמת בפועל עבור השירותים במהלך שלושת החודשים שקדמו למועד קרות האירוע שגרם לנזק. 
10.11.    יהא עליך לשפות את החברה ולהגן עליה מפני כל טענה, דרישה או תביעה, אשר יגרמו כתוצאה מהשימוש שאתה או מי מטעמך תעשו בשירותים בניגוד להוראות הסכם זה או לכל הוראה אחרת בקשר לשירותים או לציוד הקצה, או כתוצאה מטענה או תביעה של צדדים שלישיים הנוגעת להסגת גבול או לשימוש אסור אחר במקרקעין, בקשר לעבודות שתבצע החברה לטובת המינוי שלך, בין היתר, לצורך ביצוע התקנה ומתן השירותים. 
10.12.    האמור בסעיף זה בא להוסיף ואינו גורע מכל חסינות, הגבלה או פטור מאחריות המוענקים לחברה או אשר יוענקו לה בעתיד על פי הוראות הדין.
 

11.    נציב התלונות


11.1.    נציב התלונות של החברה מוסמך לברר תלונות בנוגע לשירותים, לברר תלונות בנוגע לחשבונות החודשיים ולהכריע בהן ולברר כל חילוקי דעות שיתגלעו בין המנוי לבין החברה, בכל הנוגע לפירושו או לביצועו של הסכם זה.
11.2.    הינך רשאי לפנות אל נציב התלונות באחת מהדרכים הבאות: בכתובת היוזמה 6 אזה"ת כפר סבא, 4442218; בדוא"ל yes-tlunot@yes.co.il; או בטופס מקוון המופיע באתר האינטרנט. אם תפנה אל נציב התלונות בדוא"ל או באמצעות הטופס המקוון, תקבל מאיתנו אישור אוטומטי אודות קבלת הפניה, שיכלול מספר פניה, פרטי הפונה שמולאו בתלונה, תאריך השליחה, המועד שעד אליו ינתן מענה לתלונה ותוכן התלונה שנשלחה. 
11.3.    נציב התלונות ישיב בכתב לכל תלונה תוך 14 ימי עבודה.
 

12.    שונות


12.1.    לא תהיה רשאי להמחות את זכויותיך וחובותיך על פי הסכם זה לכל צד ג', לספק שירותים לצדדים שלישיים על בסיס מסחרי כלשהו, לגבות תשלום או החזר בגין שירותים מצדדים שלישיים או לספק שירותי אינטרנט תוך שימוש בשירותים הניתנים לך על פי הסכם זה, בין בתשלום ובין שלא בתשלום, אלא אם קיבלת את הסכמת החברה בכתב ומראש. אם תאפשר לצדדים שלישיים לעשות שימוש מזדמן בשירותים (שלא על בסיס מסחרי האסור כאמור לעיל בסעיף זה) אתה תהיה אחראי לשימוש זה. הינך רשאי לאפשר לצדדים שלישיים קרובים (כמו בני משפחה או עובדים) לעשות בחצריך שימוש לא מזדמן בשירותים (שלא על בסיס מסחרי האסור כאמור לעיל בסעיף זה).
12.2.    החברה רשאית להמחות את זכויותיה וחובותיה, כולן או חלקן, על פי הסכם זה לכל צד ג', לרבות במקרה של מיזוג.
12.3.    על הסכם זה יחולו דיני מדינת ישראל. מקום השיפוט הבלעדי בכל עניין הנוגע להסכם זה ולשימוש בשירותים הוא בתי המשפט המוסמכים בישראל.
12.4.    כל מידע או הודעה בקשר לשירותים (ובכלל אלה החשבון החודשי בכפוף להסכמתך) יישלחו אליך באמצעות כתובת הדואר האלקטרוני או מספר הטלפון שמסרת בעת ההתקשרות עם החברה או בכל דרך אחרת שתציע החברה מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה. אם הינך מנוי שגילו למעלה מ-65 שנים, הינך זכאי למשלוח הודעות, בהתאם לתקנה 22 לתקנות התקשורת (בזק ושידורים) (היתר כללי למתן שירותי בזק), התשפ"ג – 2022, באמצעות דואר רגיל. אם הינך מעוניין בכך, אנא פנה אלינו בנושא באחת מדרכי ההתקשרות.
12.5.    הסכם זה נעשה בכפוף להוראות כל דין, וכל הוראה בהסכם זה הסותרת את הוראות החוק תראה כאילו תוקנה כפי הנדרש על מנת להתאימה להוראות החוק כפי שיפורשו מעת לעת על ידי בתי המשפט.
12.6.    במקרה של סתירה בין הוראות ההסכם הנוגעות לתעריפים לבין הוראות הרישיון לעניין זה, יגברו הוראות הרישיון.
12.7.    במקרה שיתברר כי אחד החלקים של הסכם זה הוא בלתי חוקי או בלתי ניתן לאכיפה, חלק זה ימחק או ישתנה ושאר החלקים של ההסכם יוותרו בתוקפם. 
12.8.    החברה רשאית לפעול לצורך מילוי התחייבויותיה מכוח הסכם זה בעצמה, באמצעות קבלני משנה או באמצעות אחר מטעמה.
12.9.    הוראות הסעיפים הבאים הן תנאי מהותי בהסכם והפרתן היא הפרה יסודית של ההסכם: ‎3.6, ‎4.7, ‎5.3- ‎5.5, ‎5.9, ‎5.11, ‎6 ו-‎9. מבלי לגרוע מהאמור, כל הפרה אחרת של ההסכם על ידי המנוי, אשר לא תוקנה בתוך 7 ימים מהיום בו נשלחה למנוי הודעה על כך, תחשב כהפרה יסודית של ההסכם.
12.10.    החברה רשאית לשנות מעת לעת את תנאיו של הסכם זה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. בנוסף יתכן שינוי בתנאיו של הסכם זה בשל שינוי בהוראות הדין, הרישיון או כתוצאה מהוראות משרד התקשורת. שינויים אלה יהיו כפופים למתן הודעה מראש למנוי אודותיהם.